Értékesítés

Hogyan fejlesszük értékesítőinket?


Ügyféltípusok kezelése-értékesítés, ez a 2 kedvenc témánk, amik minden alkalommal együtt járrnak :)

 

Tréningünk során a résztvevők személyes példáin keresztül értjük meg az értékesítői, ügyfélszolgálati munka során az értékesítő és az ügyfél közötti kommunikáció problémákat.

 

Miben különbözünk? Mit várunk el a munkánk során a másiktól? Mi az Asszertívitás és hogyan használjam? Mit tegyek és mit ne annak érdekében, hogy megmaradjon a jó kapcsolat?

 

 

A következő kérdésekre már kerestünk elfogadható választ:

 

  • Hogyan értékesítsünk hatékonyan?
  • A régi mértékesítési módszerek nem működnek, hogyan tovább?
  • Minden vevő egyedi igényeit hogyan lehet kezelni?
  • Felgyorsult a világ, kevés az idő.
  • Ismerjük meg saját és vevőink valódi igényeit
  • Mi a valódi igény a mai piacon?
  • A leghatékonyabb értékesítés módszere
  • Hogyan lehetek sikeres?
  • Ki az én vevőm?

 

Tedd fel te is a kérdésed, hidd el van rá megoldás!!!!! 



Ajánlatot kérek!



Vezetői tréningek