TréningTréning coaching szemlélettel a nagyobb hatékonyság érdekében |
Tréningjeink a mai elvárásoknak megfelelve,
cégre vagy egyénre szabva kerülnek kidolgozásra!
Szeretnénk eljutni addig, hogy beszélgethessünk arról, mit szeretnénk elérni a tréninggel.
Milyenek a tréningjeink, Mitől lesz egyedi?
A következő ábrán szeretnénk szemléltetni mitől lesz hatékony egy fejlesztés!
A mai gyors világban a tréning a coach szemlélettől a saját specifikus megoldástól lehet hatékony.
A tréning nem biztos, hogy csak egy témát érint, az utánkövetés biztosítja a tudás beépülését a napi rutinba!
Tréning témák a legnépszerűbbek közül:
|
|
A kutatások is azt bizonyítják!
a coaching szolgáltatást igénybevett partnerek 99 %-a elégedett volt a folyamattal :)
forrás: http://coachfederation.org/need/landing.cfm?ItemNumber=747&navItemNumber=565
Arra törekszünk, hogy a közös munka élmény legyen, amire emlékezni fognaka résztvevők, a cég pedig érzi a változást
Miért gondoljuk azt, hogy a mi megoldásaink hatékonyak?
A következő HR portál cikk részlet támasztja alá, jó úton járunk!
Tréningtrendek
Árérzékenység, minőségi devalváció, hígult tanácsadói piac, coachok terjedése jellemezte 2013 tréningpiacát. A vezetői készségek fejlesztése, az egyéni coaching, és a szervezetfejlesztés / tanácsadás iránt ugrott meg az igény a vállalatok részéről.
A napi munkát és a költségcsökkentéseket támogató tréningek is népszerűek. A változásmenedzsment azonban egyáltalán nem lejárt lemez.
Nagy az igény a készségfejlesztő tréningekre!
Tavaly ugyanis megugrott az igény a vezetői készségek fejlesztése, az egyéni coaching, és a szervezetfejlesztés/tanácsadás iránt. Az értékesítés/tárgyalás típusú tréningek iránti érdeklődés sem lankadt, Idén népszerűek a gyakorlatorientált, napi munkát és a költségcsökkentéseket támogató tréningek. Az utóbbi időben megnövekedett a szaktudásukat és piaci értéküket saját zsebből finanszírozó magánszemélyek száma is.
Az ügyfelek IT részlegét támogatva még inkább elő kell segíteniük az üzleti eredmények elérését és az azok közötti összefüggést is ki kell mutatniuk. A korábbinál összetettebb feladat üzleti gondolkodásmódot, az ügyfél üzleti céljainak megismerését és megértését kíván meg.
Forrás: HR Portal (2014.05.09)