Értékesítés
Hogyan fejlesszük értékesítőinket?
Ügyféltípusok kezelése-értékesítés, ez a 2 kedvenc témánk, amik minden alkalommal együtt járrnak :)
Tréningünk során a résztvevők személyes példáin keresztül értjük meg az értékesítői, ügyfélszolgálati munka során az értékesítő és az ügyfél közötti kommunikáció problémákat.
Miben különbözünk? Mit várunk el a munkánk során a másiktól? Mi az Asszertívitás és hogyan használjam? Mit tegyek és mit ne annak érdekében, hogy megmaradjon a jó kapcsolat?
A következő kérdésekre már kerestünk elfogadható választ:
- Hogyan értékesítsünk hatékonyan?
- A régi mértékesítési módszerek nem működnek, hogyan tovább?
- Minden vevő egyedi igényeit hogyan lehet kezelni?
- Felgyorsult a világ, kevés az idő.
- Ismerjük meg saját és vevőink valódi igényeit
- Mi a valódi igény a mai piacon?
- A leghatékonyabb értékesítés módszere
- Hogyan lehetek sikeres?
- Ki az én vevőm?
Tedd fel te is a kérdésed, hidd el van rá megoldás!!!!!